Tuesday 26 July 2011

Bosan Lak Jadi Call Centre...

Tak taw laa nasib malang ni sampai bile. Aku antara 4 orang member aku yang terpilih untuk menjadi Call Centre utk 24/7....shift MALAM!!! Perghh..aku rase leh biol pale aku dok dalam bilik kaca. Aku lagi suke bende2 yang mencabar minda aku, boleh bergerak, boleh jumpe customer, boleh jalan2, boleh claim..senang citer cume boleh ar. Tapi bile aku tengok life call centre, aku dah jadi tak bersemangat.

Aku memang tak boleh nak jadi call centre, sebab malam satu hal, pastu aku nak travel dari umah aku kene lalu kawasan gelap(sebab malam kan),tak boleh nak bergerak sangat. Takot masa aku nak gerak tu laa kang call tetibe masuk. Kalau terlepas call, memang menjawab ar ngan bos nanti kenapa tak jawab. Atoyaii..tapi esok aku dah set appointment ngan bos aku yang aku nak mintak tukar ke bahagian technical. Otak aku leh jem kalau dok diam2 camtu. Kang bingai lak aku lama2 camtu..hahaaa!!

Aku harap dapat laa tukar ke bahagian technical. Technical ni best. Tak kisah laa bahagian repair printer ke, notebook ke, buat maintenance ke, janji bukan call centre.. Aku tak sanggupppppp. Sape sanggup tolong mintak swap ngan aku.hahaa!! Hopefully to get successon persuade discussion tomorrow. Can't wait..pray for me all my friends. Aku agak busy dan takde masa nak membelog baru2 ni. Sebab aku penat. Balik ngan takde semangat, rase hampa. Maw tak penat korang. Emm bile buat bende yang korang rase bes, kompom korang tak kan rase letih sangat kan. Letih ti memang laa letih. Tapi takde ar terok macam korang buat bende yang korang tak suke. That's not good man...hahaa

Kalau korang nak dapatkan kerja, hopefully korang dapat ape yang korang. Bukan dapat ape yang korang sendiri tak nak. Betol tak? Tapi kalau yang korang tak mintak tu agak bes jugak, ape salah nya korang tapau je kerja tu. Amacam?

0 comments: