Sunday 17 July 2011

Penaaat lagi..!!

Fuh..bapak penat aku arini. Ni baru sampai rumah kot dari pukul 8 pagi aku sampai kat kompleks PKNS tu. Masa mula-mula aku sampai, aku dok kat G floor dan tetibe pastu ade call berbunyi macam ni "Allo,ni cik wan ye?ni saya &%@$! kat tingkat 3. Cik ade kat mane skarang ni? Tolong datang sekejap. Ade masalah laa ngan scanner. Tak boleh nak scan tangan" dan aku pon cakap aku kat kompleks da ni dan jawab "oke laa saya datang sana sekarang" fuuuuuu aku bergegas mencari lif. Pergh sesat agi tak jumpe lif. Ape agi....panjat tangga laa. Bapak penat masa sampai kat sana.hahaaa!!

Pastu aku sampai kat beliau dan bertanyakan scanner mane? Die jawab yang scan jari..alamak! Mane aku taw nak solve bende2 camtu. So aku call supporter..hareemm tak angkat call aku. Makin berbulu aku camni. Last2 aku call member aku kat Putrajaya. Die cakap try restart balik PC dan reconnect kabel balik lepas cabut dari mesin scan.. Akhirnya elok balik.hahaa!!

Lepas je setel, aku pon turun balik kat tingkat bawah sambil tunggu kalau ade call lagi ke..puas aku gi sana sini cari tempat untuk lepak. Dah puas lepak dalam kompleks, aku lepak pulak kat dalam kete..bapak bosan. Aku keluarkan buku nota aku, dan mula menconteng. Nak taw aku conteng ape? Aku conteng reka bentuk lampu depan dan belakang untuk kereta..hahaa!! Macam2 jenis lampu ade. Ade yang reka sendiri, ade yang aku ciplak bentuk lampu kete lain berdasarkan imaginasi aku tentang bentuk lampu sesebuah kereta contohnya Myvi, Perdana, Forte...hahaa cuma buat laa sket ubahsuai. Yang pasti, semua lampu sama jenis. Nampak dalam dan jenis eagle eye punyer.huhuuu

Aku tengok jam dah kol6 petang.. Makkk..dari pagi aku standby je kat sana takde pape. So aku tunggu 6.30 petang takde gak call; aku caw cincau..pergh! Penat siot..sampai uma aku mandi2 jap dan membeloging laa. Ape agi maw kawan..hahaaa Gambar aku tak upload laa. Sebab takde scanner dan hensed aku pon cikai. Hensed leh amik gmbar da rosak da reben slide die..huhuuu len kali aku upload laa. Oke cau

0 comments: