Sunday 7 August 2011

Giler Game..

Bes giler kalau dapat men game tol tak? Aku tak taw nape. Tapi puas giler bile dapat men game. Cuma tak puas ati bile tak dapat nak men game yang perlukan high end graphic macam game yang latest contohnya Crysis 2, Batman Arkham Assylum ngan Witcher 3 sebab laptop kurang support. Game yang gune high end graphic ni perlukan graphic card yang latest contohnya macam nVIDIA GTX 580M taw. Aku suke nVIDIA dari ATi punyer. Xtaw nape. Tapi bagi aku nVIDIA terbaik..hahaaa

Kalau nak puas ati men game kena lah beli PC baru dapat men ngan LCD besar, graphic power, RAM tinggi, processor gempak pastu lak ade sub woofer. Fuuh memang layan beb..bile laa aku dapat nak beli PC kan.huhu tak sabar rasanya nak menjelajah dunia game tanpa had. Sape tak puas hati dapat camtu. Kalau notebook lak paling puas hati kalau dapat Alienware punyer fuuuulllamak lagi gempak beb. Sebab tu kompom leh support punyer. Memang alienware dicipta untuk gamers. Tapi harganya standby laa RM7000 baru leh citer.
Tapi kalau sekarang korang takde PC yang power, dan nak try game yang best kena lah korang lepak cyber cafe dulu. Try semua game dan pastu ape agi, decide ar nak beli game ape. Ni aku ade senarai game yang memang best untuk sape-sape yang kaki gamer sebab aku dah try kat laptop member aku. Memang dorang puas ati dapat main..huhu jom aku review game ape yang best:-

Warcraft III : Frozen Throne a.k.a dOTA
Split Second : Velocity
Need For Speed : Hot Pursuit
Call Of Duty : Black Ops
Assassin's Creed : Brotherhood
Shank
Call Of Duty 4 : Modern Warfare
Fallout 3
Blur : Vitality
Sniper Ghost Warrior
Dirt 3
World Of Warcraft


Haaa ape agi. Senarai dah ade, tunggu korang try jelah game yang aku senaraikan kat atas ni. Hope korang enjoy.. Ciaw....




0 comments: